۲۴ فروردین ۱۳۸۵، ۱۰:۴۷

گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" (41) / احمدي نژاد در اجتماع پرشكوه مردم فردوس:

صندوق مهر رضا در ميلاد حضرت زهرا (س) افتتاح مي شود / از بهره وري كارخانه ها و شركت ها بر بودجه صندوق مهر رضا مي افزاييم

صندوق مهر رضا در ميلاد حضرت زهرا (س) افتتاح مي شود / از بهره وري كارخانه ها و شركت ها بر بودجه صندوق مهر رضا مي افزاييم

رئيس جمهور با ابراز اميدواري نسبت به اينكه صندوق مهر رضا در ميلاد حضرت زهرا (س) تاسيس و بودجه آن اختصاص داده شود تاكيد كرد : از بهره وري در كارخانه ها و شركتهاي مختلف بودجه هايي را به اين صندوق اضافه خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به خراسان رضوي، محمود احمدي نژاد صبح امروز در آغاز چهارمين روز سفر خود به اين استان، در اجتماع با شكوه مردم شهرستان فردوس، اين شهرستان را قطعه اي از بهشت و نگيني درخشان در كوير ناميد.

وي با اشاره به لزوم انجام تكاليف الهي بر لزوم برپايي الگوي جامعه نبوي در ايران تاكيد كرد و افزود : برخي همواره به دنبال ياس پراكني هستند تا بگويند نمي توان اين كار ار انجام داد اما همانگونه كه مردم فردوس با تلاش خود كوير را به گلستان تبديل كردند ما نيز مي توانيم ايران را با همتهاي بلند جوانان اين مرز و بوم به جامعه اي مقتدر تبديل كنيم.

احمدي نژاد اظهار داشت: امروز ملتها از الگوهاي ساخته دست قدرتمندان به ستوه آمده اند و شكست مكاتب مادي در عرصه اداره جوامع به وضوح قابل ملاحظه است.

وي با تاكيد بر لزوم حل هر چه زودتر مشكلات جوانان براي ورود آنان به عرصه سازندگي كشور افزود: اميدوارم در ميلاد حضرت زهرا(س) با تاسيس صندوق مهررضا و اختصاص بودجه آن بتوانيم گام بلندي در رفع مشكلات مسكن، اشتغال و ازدواج جوانان برداريم و اميدوارم نمايندگان مجلس نيز براي افزايش بودجه اين صندوق كمك كنند در عين حال از بهره بروري در كارخانه ها و شركت هاي مختلف بودجه هايي را به اين صندوق اضافه خواهيم كرد.

رئيس جمهور تصريح كرد: در سال جاري 35% و سال آينده 50% وامهاي بانكي را سهميه بندي مي كنيم تا سهم هر شهرستان مستقيما به همان جا برسد .

وي با اشاره به جلسه امشب هئيت دولت درخراسان رضوي، افزايش اعتبارات مربوط به خشكسالي و سرمازدگي باغات، بخشودگي جرايم كشاورزان، تخصيص اعتبار براي احياي قنوات، حل مشكل خط آهن، كمك براي اصلاح وضعيت شهري، تاسيس مركز آموزش فني و حرفه اي، احداث  مجموعه ورزشي مجهز براي جوانان و تصويب تبديل فردوس و بشرويه به دومنطقه نمونه گردشگري  را از جمله تصميمات دولت براي رفع مشكلات و پيشرفت شهرستان فردوس عنوان كرد.

کد خبر 311391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha